2009-05-07

Första inlägget

Jaha. Så är jag här då. I bloggvärlden, med egen blogg. Har bara läst andras förut. Och nu vet jag inte riktigt hur jag ska börja. Känner bara att jag vill skriva lite själv också. Kanske det finns nån som vill läsa. Nån med ett liknande liv som mitt. Eller nån med ett alldeles annorlunda. 

En gång på en fest sa jag att jag heter Daniela. Det är inte sant. Sen började jag fundera. Vem är jag egentligen? Och vem är denna Daniela, varifrån dök hon upp? En del av mig, en sida som jag kanske har förträngt. Därför är det så jag vill heta här. Så jag inte behöver hålla tillbaka. Jag är 31 år gammal, så det borde inte finnas risk för nån 30-årskris mera. Eller så är det just där jag befinner mig. I krisen. Allt är väl bra egentligen, jag är gift, har tre barn och en hund. Men ingen Volvo. Kanske det är där skon klämmer? Borde vi skaffa en Volvo? Då kanske allt skulle bli bra igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar